غربت سرای جانبازان ربذه نشین
غربت سرای جانبازان ربذه نشین
ازدردسخن گفتن واز درد شنیدن با مردم بیدرد ندانی که چه سخت است ؟

 دیروز یکی از سرداران و رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس تلفن کرده بود و بنده  و  خانواده ام را به خانه ی اجاره ای خویش دعوت کرد ! بنده هم با هزاران زحمت ویلچر نشینی خودم را مکلف دیدم که سری به این عزیز فراموش شده بزنم ودردهایش را بشنوم و سنگ صبورش باشم ! خلاصه گفته های این عزیز را با حفظ کرامات انسانی بی کم وکاست برای شما عزیزان تقدیم میدارم . حاجی جون تو خوب یادته که من چندبار شیمیائی شدم . ۱- خیبر ۲- بدر ۳- والفجرهشت ۴- کربلای پنج ۵- نصرهفت ۶-بیت المقدس ۲ و ۳ ! من اینک با وجود ترکش های متعدد در نواحی سر و صورت و دستها و کمر ۴۵٪ جانبازم و چندسالیست که شیمیائیم عود کرده و شدت آن در ریه ها و چشم هایم بحدیست که پزشکان معالجم داروهای (سروتاید فرانسه و سپس استرالیاو ..... که همگی خارجیست تجویز میکنند ) ولی بنیاد به علت عدم داشتن درصدشیمیائی از تحویل داروها خوداری میکند و ماهانه ۲۵۰هزارتومان هزینه دارو پرداخت میکنم ! البته در سال ۱۳۸۳ به گواهی عزیزان همرزمم سپاه مرا به کمیسیون بدوی معرفی کرد ودر آن کمیسیون تائید شدم و به من صورتسانحه صادرکردند ولی بنیاد بدون هرگونه معاینه حضوری صفردرصد اعلام کرد و دوباره در سال ۱۳۸۸ هم دوباره به راهنمائی شما به سپاه مراجعه کردم و ماجرا را پیگیری کردم که نهایتا به کمیسیون عالی سپاه معرفی و با کلی معاینه توسط فوق متخصصان ریه و پوست وچشم شیمیائی شدید تشخیص دادند و نظریه کمیسیون عالی سپاه راجهت اقدام به بنیاد ارسال کردند ولی متاسفانه بعد از یکسال بازهم بدون معاینه حضوری اعلام کرده اند که ضایعات مشاهده شده در اچ آرسی تی و اسپیرومتری ربطی به ضایعات شیمیائی ندارد ! با این هزینه ها ی ماهانه داروئی چکار کنم   ؟   میخوام برام یه وصیت نامه بنویسی واین مظلومیت ها را بنویسی و من راضی نیستم که بنیاد برایم هزینه ای چه از بابت حقوق حالت اشتغال وغیره پرداخت کند   !   اشک امانم را بریده بود ونمیدانستم که چه بگویم ؟ بی اختیار شماره تلفن همراه برادرعزیز مدیرکل بنیاداستان را گرفتم و با عصانیت موضوع را مطرح کردم که این چه وضعیه که هزینه داروی جانباز را هم بنیاد متقبل نشود ؟ و نظریه کمیسیون عالی سپاه راهم بدون معاینه مردود اعلام کنند ؟ که جواب شنیدم که برادر عزیز فوق با مسئول محترم بهداشت درمان استان مشکل دارد و برادرعزیز مسئول کمیسیون پزشکی بنیاد مرکزهم با نظریه این عزیز مسئول استان اعلام نظر کرده است !  وجدان در این پزشک معتمد عزیز چگونه مرده است ؟  مگر سوگند پزشکی ندارید ؟ چگونه بدون معاینه نظریه میدهید ؟  در نتیجه این نظریه خانواده ای را به فلاکت میکشانيد !  اگر علم غيب داريد  كه به اينهمه كميسيون و آزمايشات وغيره كه هيچ نيازي نيست و  با علم غيب شما تمام مشكلات حل است و  هزينه هاي انجام كميسيون پزشكي هم بر جيب بيت المال سنگيني نمي كند ! والا با اظهار نظر غير كارشناسي (يعني غيرمتخصص ريه ) نظر دادن نوبر بزرگيه كه اينك فقط بنياد بلد است !            آقای زریبافان ! اینها که عرض شد در حیطه کاری شما انجام میشود و مسئول شرعی وقانونی آن شما هستید نه کسی دیگری !  آیا به نتیجه کمیسیونها ی آنجام شده اشراف دارید ؟  واگر اشراف ندارید بخدای خود و در روز قیامت پاسخ شهداء را چه خواهید داد؟ اینها که عرض شد ادای تکلیف شرعی است نه خدای ناکرده بی حرمتی و ....... واعراض سیاسی ! امید است که گوش شنوائی باشد و درداین عزیزان را دراین دنیای وانفسا شنیده و مرحم نهد نه اینکه در دادگاه الهی مورد رسیدگی قرار گرفته باشد نام این عزیز با تمام مدارک استنادی محفوظ است که درصورت نیاز با حفظ کرامات ارائه میگردد .            استفاده از این مطلب با ذکر منبع وبلاگ بلامانع است ! 



نظرات شما عزیزان:

آشنای دور
ساعت11:28---16 فروردين 1390
سلام جناب فرهنگ!
مطلب شما در وبلاگ آورده شد. روز خوش! سلام عزيز گلم ! سپاس ! منتظر انتقادات و پيشنهادات شما هستم . فرهنگ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ شنبه 13 فروردين 1390برچسب:, توسط احمدفرهنگ